niedziela, 7 października 2012

Sprostowanie

Z uwagi na kiepską jakość zdjęcia które udostępniłem wczoraj dodaję zmienioną wersję na której zaznaczyłem gołębie (podobno trudno było je zauważyć na poprzednim zdjęciu).

Oczywiście są to małomiasteczkowe gołębie.
W czasie wszelkich podróży bacznie śledzę poczynania gołębi.
I muszę stwierdzić, że najciekawsze i najstraszniejsze osobniki można znaleźć w dużych miastach oraz na dworcach (np na dworcu centralnym w Warszawie, gdzie to żyją Gołąbki Zagłady - osobniki które nigdy nie widziały światła słonecznego i powoli z pokolenia na pokolenie zatracają zmysł wzroku). Kiedyś w trakcie pobytu w Manchesterze widziałem niezwykłą scenę - gołębia kradnącego kotlet z KFC pewnemu panu.
Od tamtej pory patrzę na nie zupełnie inaczej....

W każdym razie, poprawione zdjęcie:


1 komentarz:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem twojego bloga. Nareszcie ktoś podjął tak trudną i poważną tematykę, jaką są gołębie.

    Proszę, nie zaprzestawaj nigdy pisania. Będę cię śledzić i wspierać (i wytykać błędy).

    Wyrażam również swój zachwyt nad zamieszczonym, poprawionym zdjęciem.
    Uśmiałam się, jak najarana fretka. Dziękuję.

    Keep up good work!

    OdpowiedzUsuń